Portada del libro El espanyol sefardí
AÑADIR A LA CESTA CON UN 5% DE DESCUENTO
POR 23,75 euros 25,00


SELLO: Editorial Almuzara
PVP: 25,00 €
ISBN: 978-84-10520-97-4
Páginas: 400
Tamaño: 15 x 24 cm
Encuadernación: rústica con solapas
Publicación: 29/03/2024

Colección: Historia
Temáticas:
historia historia
IBIC: HBTB
THEMA: QRAX; 1DSE

El espanyol sefardí

 

La primera ovra publikada en Espanya enteramente en espanyol-sefardí desde la ekspulsion de los djudios en 1492.

Fina lo ke se save, este es un livro uniko. El primero publikado en Espanya enteramente en djudeo-espanyol desde la ekspulsion de los djudios en 1492. Estamos tambien en prezensia de una ovra integral. En su primera parte, el otor kere enamorar al lektor kon la istoria, la kultura i la lingua espanyola sefardí o djudeo espanyola. Ofrese tambien un diksionario bidireksional kon mas de 4300 palavras eskojidas, nosiones de gramatika i otros rekursos didaktikos ke van a fasilitar el fakto de tener konversasiones avladas i eskritas kon avlantes nativos, tal komo atestigua la propia eksperiensia del otor.

GIA PARA KONOSER SUS ISTORIA I AMBEZARSE LA LINGUA

La ovra konta kon 3 kolaborasiones ke la enrikesen muy muncho. El teksto fue korrijado por Güler Orgun, ko-editora de El Amaneser de Estambol i tiene dos prologos, uno del sheferedaktor de Akí Yerushalayim, el linguisto israeliano Aldo Sevi i el otro, ke onora toda la publikasion, de la akademika de la RAE i eksperta en djudeo-espanyol, la doktora Paloma Díaz Mas. Vos kombidamos a konoser, a uzar, a kontribuir a mantener biva, a enfloreser esta lingua ke agora se topa en sekaná grande de desparision i ke es parte de muestra istoria, de muestra kultura, es dizir, de mozotros mismos.

Manuel Gálvez Ibáñez
Manuel Gálvez Ibáñez Es lisensiado i doktor en Medisina, espesialisto en Medisina de Famiya i de la Komunidad i master internasional en Pedagojia Medika. Agora pensioner, fue profesor asosiado en el Departamento de Medisina de la Fakultad de Medisina de Granada i profesor vijitante de la Universidad de Valparaiso de Chile. Tomó parte de la Komision Provinsial de Etika de la Investigasion en Salud de la Autoridad de Salud de Andalusia en Granada i de la Komision de Garantia de Kalidad del Titolo de Medisina en la Fakultad de Medisina de Granada. Fue fondador de la revista Medisina de Famiya Andalusia. Entre otros, es otor de los livros: Bive! Refleksiones de un Médiko de Famiya; La Tahá de Pitres, estudio antropolojiko, sosial i de salud; En la konsulta kon el mediko de personas, gia para elevos de Medisina; La guerta de Almería, un modo de vida ke se eskapa; i un romanso: Enamorado.

PR�XIMOS EVENTOS
- Firma en Feria del libro de Granada el 26 de abril de 2024

Otros títulos relacionados


La editorial
 
Comunicación
 
Redes sociales
Distribución
 
Envío de originales
 
Tienda
Nuestros sellos editoriales

La tienda de libros
Parque Logístico de Córdoba
Ctra. Palma del Río, km 4
C/8, Nave L2, módulos 6-7, buzón 3
14005 - Córdoba
(+34) 957 467 081
FAX: (+34) 957 227 819